Etap Analizy rozpoczyna wdrożenie rozwiązania w firmie klienta. Jej celem jest właściwe przygotowanie całego procesu poprzez wyznaczenie konkretnych aktywności wraz z rozwojem projektu oraz właściwym zaplanowaniem prac. Rozpoczyna się spotkaniem zespołów odpowiedzialnych za realizację projektu po stronie klienta i partnera (‘kick-off’). W czasie Analizy konsultanci realizują warsztaty z użytkownikami, tak by móc opracować docelowe modele procesów biznesowych. Cały etap ma na celu zgromadzenie danych o potrzebach biznesowych klienta. W dalszym etapie wymagania są przedstawiane w postaci dokumentu „Spis procesów objętych systemem”. Staje się on bazą do stworzenia dokumentu ‘Gap-Fit’, który informuje o elementach istniejących w standardowej wersji systemu, a także tych, które muszą być dodatkowo zamodelowane oraz oprogramowane. Najważniejszym dokumentem Analizy jest tak zwana Karta Projektu, która zawiera harmonogram, etapy i produkty wdrożenia wraz z ich budżetami. W przypadku rozwiązań złożonych przygotowuje się prototyp rozwiązania.

Dla kogo

  • Organizacje, które podjęły wstępną decyzję o wyborze partnera i systemie ERP
  • Firmy, która chcą zyskać pewność, że Microsoft Dynamics NAV oraz wybrany partner to dobry wybór

Korzyści

  • Świadoma i optymalna decyzja, podjęta dzięki konsultacjom z ekspertami
  • Wyznaczony budżet i harmonogram wdrożenia

Uczestnicy

  • Zespół wdrożeniowy
  • Użytkownicy kluczowi

Zadania

  • Zapoznanie się z możliwościami oraz funkcjami systemu ERP
  • Opracowanie i zatwierdzenie Karty Projektu oraz Planu Projektu
  • Analiza wymagań biznesowych
  • Analiza Gap/Fit (Konfiguracji i Dostosowania)
  • Analiza środowiska i infrastruktury klienta
  • Analiza Migracji/Importu Danych

Wynik

  • Wstępna koncepcja rozwiązania ERP
  • Szczegółowy budżet projektu
  • Dokładny harmonogram projektu i jego etapy
  • Specyfikacja infrastruktury

Kolejne kroki

  • Realizacja projektu wdrożeniowego
    Etap Projektu
TOP