• Pobierz folder
  • Aktualności
  • Wcześniejsze wersje systemu ERP
  • Kontakt

Microsoft Dynamics NAV

  • Dynamics 365 Business Central
  • System ERP – baza wiedzy
    • Korzyści z wdrożenia systemu ERP
    • Scenariusze korzyści dla kadry zarządzającej przedsiębiorstwem
    • Jak osiągnać sukces przy wdrożeniu systemu ERP
    • System ERP w chmurze jako usługa czy instalacja?
    • 6 etapów wdrożenia systemu ERP
      • Etap pierwszy: Diagnoza. Jak wybrać system ERP oraz przygotować się do jego wdrożenia?
      • Etap drugi: Analiza. Jak przebiega właściwe przygotowanie projektu?
      • Etap trzeci: Projekt. Jak rozpoczyna się realizacja wdrożenia?
      • Etap czwarty: Budowa. Jak dostosowuje się system do wymagań klientów?
      • Etap piąty: Uruchomienie. Jak przebiegają szkolenia i przygotowania systemu dla użytkowników?
      • Etap szósty: Działanie. Jak wygląda wsparcie powdrożeniowe?
  • Home
  • Aktualności
  • Microsoft Dynamics NAV 2017
  • Rozbudowa obszaru CRM w Microsoft Dynamics NAV 2017
03/02/2023
crm
piątek, 17 marca 2017 / Opublikowane w Microsoft Dynamics NAV 2017

Rozbudowa obszaru CRM w Microsoft Dynamics NAV 2017

CRM (ang. Customer Relationship Management) oznacza zarządzanie relacjami z klientami. Systemy CRM koncentrują się na wspieraniu wszelkich działań obejmujących pracę kilku działów jak marketingu, obsługi klienta oraz sprzedaży. Wszystkie te działania dążą do zbudowania więzi z klientami oraz kontrahentami. Mają budować lojalność, kreować postawy. CRM ma zapewniać możliwość spersonalizowanego kontaktu z klientami, koncentrując się na jego indywidualnych potrzebach.

Systemy klasy CRM wykorzystują informacje pochodzące z różnych źródeł. Łączą je, porządkują – uzyskując pełny wgląd w zachowania oraz oczekiwania klientów. Użytkownicy CRM zyskują kompletne dane o preferencjach klientów, dzięki czemu są w stanie lepiej zaspokajać ich potrzeby. Informacje pozyskiwane z CRM pozwalają ulepszać oferowane produkty lub usługi, dzięki czemu podnosi się zadowolenie klientów, a jednocześnie sprzedaż.

Pogłębiona integracja

Jednym z wiodących systemów CRM dostępnym na rynku jest Microsoft Dynamics CRM. Dodatkowo, dzięki jego pogłębionej integracji z systemem ERP – Microsoft Dynamics NAV, pozwoli czerpać jeszcze więcej szans i możliwości.

W wersji systemu NAV 2017, w module CRM zbudowano nowy widok główny użytkownika. Umożliwia on uzyskanie szybkiego podglądu kontaktów, prospektów oraz ofert sprzedaży. Widoczne są również kluczowe wykresy takie jak lejek sprzedaży, lista 5 najważniejszych prospektów i prospekty podzielone według obsługujących je handlowców. Nowa funkcjonalność dostępna jest także z urządzeń mobilnych.

Pojawiła się także możliwość automatycznej rejestracji interakcji zachodzących między klientem a firmą. Funkcjonalność bazuje na wysłanym wiadomościach e-mail oraz zrealizowanych połączeniach telefonicznych.

Najnowsza wersja Dynamics NAV 2017 wprowadziła nowy kreator konfiguracji pomiędzy rekordami znajdującymi się w Microsoft Dynamics CRM a Microsoft Dynamics NAV.

Korzyści

Jedną z najważniejszych korzyści dla użytkownika systemu ERP jest na pewno uproszczony interfejs – zupełnie nowy widok główny. Pozwala on w szybki sposób dotrzeć do kluczowych danych i statystyk, co jest kluczowe przy pracy z wieloma prospektami i interakcjami.

Wśród innych korzyści warto wspomnieć o lepszej obsłudze klienta przez pracowników działów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta, którzy w nowej wersji NAV 2017 otrzymali jeszcze więcej możliwości oraz ułatwień.

Czytaj więcej

Cortana Intelligence
Prognozowanie w systemie Microsoft Dynamics NAV 2017
Bankowość Elektroniczna
Integracja Microsoft Dynamics NAV z systemem bankowości internetowej
Księgowanie w Microsoft Dynamics NAV, cz.3

Ostatnie wpisy

  • Polska Funkcjonalność

    Polska Funkcjonalność w systemie Microsoft Dynamics NAV 2018

  • koszty

    Jak obniżyć koszty korzystania z narzędzi do raportowania i analiz biznesowych?

  • Dynamics 365 Business Central

    Poznaj Dynamics 365 Business Central – kolejną wersją systemu Microsoft Dynamics NAV

  • Microsoft Dynamics NAV 2018

    Microsoft Dynamics NAV 2018: Nowości dla programistów i specjalistów IT

  • Dynamics NAV 2018

    Nowości dla użytkowników aplikacji Microsoft Dynamics NAV 2018

Kategorie

  • Dynamics 365 Business Central
  • Microsoft Dynamics NAV
  • Microsoft Dynamics NAV 2016
  • Microsoft Dynamics NAV 2017
  • Microsoft Dynamics NAV 2018

logo-IT.integro

logo Microsoft

  • GET SOCIAL

Polityka bezpieczeństwa informacji
© 2021. All rights reserved | IT.integro sp. z o.o.

TOP