Udoskonalenia w zakresie raportowania

System ERP umożliwia jeszcze sprawniejszą obsługę klientów poprzez telefon dzięki udoskonaleniom w zakresie widoku głównego zarządzania sprzedażą i relacjami. Uproszczona funkcjonalność CRM obejmuje zarządzanie kontaktami, interakcje i szanse sprzedaży. Możliwość logowania się poprzez telefon oraz przeglądania wiadomości w Office 365 ułatwia interakcje z klientami.

Korzyści

Lepsza obsługa telefoniczna

Nowe rozwiązania ułatwiają obsługę prospektów i interakcji.

Uproszczony interfejs użytkownika

Pracując z umowami, prospektami i interakcjami, masz dostęp do wszechstronnych informacji z własnego widoku głównego użytkownika.

Zdolności klienta sieci Web

Zarządzaj efektywnie relacjami z klientami, bazując na scenariuszach dostępnych na kliencie sieci Web.

Poznaj aktualne ceny na Microsoft Dynamics NAV 2018
Oblicz cenę wdrożenia

TOP

Konferencja dla biznesu: System ERP i CRM w ekosystemie rozwiązań Microsoft

X