Monitorowanie pokrycia ubezpieczenia

System ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central umożliwia monitorowanie i analizę pokrycia ubezpieczenia środków trwałych na wiele sposobów, między innymi:

  • poprzez widok ubezpieczenie wartości razem na środkach trwałych - macierz, wskazujący kwotę zarejestrowanego ubezpieczenia dla danej polisy ubezpieczeniowej;
  • poprzez widok statystyk dla środków trwałych z podglądem składki rocznej, pokrycia ubezpieczenia oraz wartości środka trwałego do ubezpieczenia w danej polisie;
  • poprzez raport Ubezpieczenie - lista, zawierający listę polis i podstawowe informacje na temat każdej z nich;
  • poprzez raport Ubezpieczenie – nieubezpieczony środek trwały zawierający listę środków trwałych, dla których nie zaksięgowano kwot w polisach ubezpieczeniowych.
Microsoft Dynamics NAV 2017

Aktualizacja informacji o ubezpieczeniu

Szczegóły ubezpieczenia czasami ulegają zmianie: zmienia się składka roczna, pokrycie ubezpieczenia. Ubezpieczenie może również wygasnąć. W systemie ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central istnieje możliwość aktualizowania odpowiednich arkuszy analitycznych.

Indeksowanie ubezpieczenia

W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia wartości środków trwałych należy uaktualnić zapisy księgi pokrycia ubezpieczenia, aby odzwierciedlić ich rzeczywistą wartość. W celu indeksowania wartości ubezpieczenia niezbędnego dla środków trwałych można uruchomić zadanie wsadowe Indeksowanie ubezpieczenia.

Poznaj bliżej system Dynamics NAV
Pobierz folder Nowości w systemie ERP!

TOP

Konferencja dla biznesu: System ERP i CRM w ekosystemie rozwiązań Microsoft

X