Kontakty
System ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central umożliwia rejestrowanie kontaktów, czyli wszystkich jednostek zewnętrznych, z którymi współpracuje firma użytkownika (na przykład nabywcy, potencjalni nabywcy, dostawcy, prawnicy, czy konsultanci). Kontaktami mogą być zarówno firmy jak ich pracownicy. Natomiast osoby współpracujące z firmą rejestrowane są jako niezależne osoby kontaktowe. Podczas rejestrowania kontaktu program sprawdza, czy kontakt już istnieje. Jeśli został on już wcześniej zdefiniowany, program automatycznie wyświetli komunikat o błędzie. Kontakty można klasyfikować według kryteriów profilowych. Funkcjonalność zarządzania kontaktami pozwala na dostosowanie ich ustawień do indywidualnych potrzeb użytkowników.
W kartotece kontaktu można rejestrować dane powiązane z kontaktem. Niektóre z pól kartoteki mają zastosowanie tylko w czasie wprowadzania danych firm, inne – kiedy wprowadza się ustawienia dla osób kontaktowych. Rejestrując nowy kontakt, należy określić, czy jest to nowa firma czy nowa osoba kontaktowa zatrudniona w firmie, która istnieje już w systemie jako kontakt.
Funkcjonalność kontaktów jest ściśle zintegrowana z obszarem Sprzedaż. Oznacza to, że użytkownik może na przykład generować oferty dla potencjalnych nabywców oraz tworzyć dokumenty sprzedaży dla konkretnych osób kontaktowych.