CRM (pol. zarządzanie relacjami z klientami) jest to zbiór narzędzi oraz procedur, które wykorzystywane są w procesie zarządzania kontaktami z klientami oraz kontrahentami. Jest to niezwykle ważna oraz coraz popularniejsza funkcjonalność. Przynosi organizacjom liczne korzyści oraz w widoczny sposób podnosi poziom obsługi. Wśród kluczowych profitów wynikających ze stosowania CRM jest szczegółowa analiza aktywności klientów, wyższa jakość relacji, stały dostęp do danych i informacji, sprawny proces obsługi.

Integracja NAV 2016 z Microsoft Dynamics CRM pozwala efektywnie zarządzać procesem sprzedaży począwszy od momentu zamówienia, aż po płatność. Dzięki ścisłej integracji pomiędzy nabywcami i kontami, a także funkcjom współdzielonym w ramach obu produktów, można znacznie zwiększyć wydajność zachodzących procesów biznesowych.

Microsoft Dynamics NAV
Microsoft Dynamics NAV

Połączenie obu rozwiązań umożliwia:

  • Synchronizację danych nabywców i kontaktów pomiędzy systemami
  • Tworzenie cenników Microsoft Dynamics NAV w aplikacji CRM
  • Przegląd szans sprzedaży oraz ofert zarejestrowanych w Microsoft Dynamics CRM z poziomu Microsoft Dynamics NAV
  • Wyświetlanie statystyk utworzonych w Microsoft Dynamics NAV, w programie Microsoft Dynamics CRM
  • Swobodną nawigację między oboma systemami
  • Przenoszenie zamówień sprzedaży CRM do Dynamics NAV oraz ich aktualizację w Microsoft Dynamics CRM
TOP